dolu
05_01
05_03
  Начало  |  Новини  |  Тур оферти  |  Самолетни билети  |  Каталог  |  Книга за гости  |  Реклама  |  За сайта
      Четвъртък, 09 Април 2020 г.
Континенти
Южна Америка
Държави
Анкета
Доволни ли сте от състоянието на плажовете у нас?

По-скоро да

Флаг   България
   Пътеписи | Статии | Оферти | Форум | Галерия  | E-магазин

Из "Капитански дневник" 2
  Публикуван от binin на 20 Юли 2007 г.
  Този пътепис е прочетен 2037 пъти, рейтинг: 3.17

Конкурс Пътепис, участвал в Конкурса "Моето незабравимо лято"

Маафака Капитански дневник

Ся някои от вас, кликайки тука ще се разочароват, щото очакват друга история.. Но това е капитански дневник и хронологията трябва да се спазва. Тъй че оназ история по-късно.. (че снимките за тази са обработени и чакат от месец)

Така дата не помня
    Беше топло и беше събота. Наско беше от сутринта на мястото, а ние щяхме да отидем по-късно, щото имах известни лозаропръскачески занимания преди това. Някъде около обяд бях готов, Милен също беше приключил с хуманитарната си и мироопазваща мисия – Секирово бяха снабдени с хляб за месеци напред, а бунтовниците от ония миризливите махали – наказани. В плана влизаше нощувка, но тъй като Милен и Мимка не бяха сигурни, че ще остават тръгнахме две коли. Кораба майка и кораба Афиан. След 30-40 мин каране се наложи да спрем – “пътя” пред нас се разтрояваше.
    Свикахме съвещание, което обаче бързо бе прекратено, поради липса на тактико-оперативни данни. Нямаше как – налагаше се да си ги набавим. За целта изпратихме разузнавачи.
    Час по-късно бяхме в същото положение, понеже разузнавачите се бяха загубили, а резервните бяха свършили.. На Мимка й стана скучно, та ме помоли да изиграя Лебедово езеро, за да я развеселя..
    Времето напредва и Гергана предлага да хвърляме ези-тура. Хубава идея, но неприложима в случая с три пътя. За щастие тъкмо в този момент се зададоха овчари, та без да мислим много много отпрашихме по средния, за да не се изкушим да ги питаме. Километър, два напред гледката е абсолютно непозната, а и вече трябваше да сме стигнали. Няма какво друго да правим освен да намерим подходящо място за обратен завой...
    Този път сме по левия път.. Така каза овчаря. Прав беше човека. Нямаше и 15 мин и съзряхме червената фланелка на мистър Димитров.
    Гащите му също бяха червени, краката бели и подути, а ноктите опадали. Май не беше излизал от водата от сутринта.. Скочихме от колите с въдици в ръка и атакувахме на свой ред. Добре че Наско имаше достатъчно стръв, че на нашите червеи не им се беше отразила добре 40 градусовата жега и сега повече приличаха на фиде. Пробвахме да ги накиснем, но от това само се размириса още по-лошо..
    Скоро Милен и Мимка решиха изненадващо да си ходят, а аз се завих и легнах да дремна, че бях уморен.
    Събуди ме дъжда, който се изсипа като из ведро и половина. Скочихме на бърза ръка в дъждобраните, а Наско, който нямаше се скри под Ентерпрайз. /снимките/
    След дъждът дойде нощта, студа и комарите. По скоро малко след него. Наско с фенерче в ръка, тръгна да търси къде си беше оставил багажа сутринта, аз започнах да пренасям другия от колата, а Гергана пое грижата за огъня. Дорде се дотътря със спалните чували и шалтета, тя беше накършила десетина кубика дърва. Скоро огъня гореше, а мокрите дрехи се сушаха.. Идилия.. Тишината се нарушаваше единствено от лекото “туп”, което правеха труповете на комарите, доближили се твърде близо до огъня, със съприкосновението със земята. Скоро дойде и Наско със сухи дрехи и палатката, която опънахме на светлината на лагерния огън.. Няколко пъти..
    После изморени се излегнахме край огъня. Време беше да се погрижем от вечерята. Наско издялка шишове, Гергана наряза сланината, а аз внимавах да не падне месецът.
    Апнахме едно хубаво, оригнахме се дваж пъти по, па му ударихме едно хоро. По едно време некъв тип с тризъбец, със странното име Нептун се показа от водната площ и се развика, че мноу шум сме вдигали. Чак се наложи да прибегнем до спец. оборудването, за да го разкараме /снимките/
    После нямаше какво друго да правим, освен да запалим краката на Наско, за да имаме светлина в палатката и да си легнем да спим.
    Спах кратко и пробудно. В пет часа с Гергана станахме, за да разпалим огъня и да направим закуска. Насето остана да пази палатката:
    Час по-късно, вече закусили и изпълнени със нови сили зе заехме да изперем чувалите и направим оборка на района на нашата рота.
    Програмата за деня продължаваше със кеч и стрелби:
    Самите стрелби са на видео: http://nestosi.hit.bg/strelci/
    Облаците пак се събираха, а Наско трябваше да ходи на работа. Време беше да се омитаме. Събрахме багажа и се метнахме на конете.

***

И тъй като деня започна хубаво, решихме че трябва и подобаващ завършек, затова в късния следобяд се отправихме към Чирпан Бунар. Това е малка пещеричка, близо до София, както се вижда от името. Пътя е много живописно зелен, изпълнен с кучета със заварени за устите тенджери, мъртви къртици и неща, които някога са били червени мотори...
    Самата пещеричка е дълга около 70-80 метра, дълбочината на водата – метър.
    Общо взето няма какво толкова да се види. Поснимахме и се върнахме обратно.
    Където ни очакваше ужасно откритие. Кораба майка беше атакуван в наше отсъствие, от странни конеподобни извънземни товари. В следствие на това ми трябва ново гърне /че старото го върнах в багажника/ и нов втори капитан, че сегашния се гътна като узна новината...

Дъ Ент

Добави във Facebook

Come on baby, light my fireCome on baby, light my fireЕнтерпрайзЕнтерпрайз