dolu
05_01
05_03
  Начало  |  Новини  |  Тур оферти  |  Самолетни билети  |  Каталог  |  Книга за гости  |  Реклама  |  За сайта
      Понеделник, 09 Декември 2019 г.
Континенти
  Книжарница:10
  Потребители:3791
Анкета
Доволни ли сте от състоянието на плажовете у нас?

По-скоро да

Пътепис
Флаг   България
   Пътеписи | Статии | Оферти | Форум | Галерия  | E-магазин

"Моят роден край България"
  Публикуван от Ралито на 06 Януари 2008 г.
  Този пътепис е прочетен 4956 пъти, рейтинг: 1.68

Конкурс Пътепис, участвал в Конкурса "Моят роден край"

Аз и моето семейство силно сме запалени към туризма.Обиколили сме почти цяла България с нейните красиви природни картини.Аз лично повече обичам морето, но от тези екскурзии и планинският туризъм започна да ме влече.България макар и малка е обсипана с толкова красота, че е трудно да и се наситиш докрай.От всяко мое пътуване аз помня всяка картинка,всяко кътче,всяка местност...
    Тази година през зимната ми ваканция решихме да отидем на почивка в Курортният град Пампорово и да посетим по пътя ни културните забележителности на страната ни.
    След дълги приготовления по повод пътуването ни най-накрая тръгнахме. През пътя почти не остана място, което да не снимах.След някъде около два часа и половина стигнахме в старинният град Пловдив.Не пропуснахме да посетим
    Пловдивският Амфитеатър.Той е забележителен не само с архитектурното и историческо опознавателно значение, но и умелата му адаптация към културния живот на града. Той е гостоприемен домакин на концерти, опери, театрални представления и много фестивали през летните месеци от годината.Разходихме се и около възрожденските къщи.Къщите бяха много красиви. Днес тези къщи се ползватха от пловдивчани, имаше галерии,музеи,дискотеки и ресторанти, които не пропуснахме да посетим.Най-много се възхитих на къщата на Георги Мавриди, която беше сред най-големите и най-красиви възрожденски къщи в Стария Пловдив.
    Така ние тръгнахме и се насочихме към туристичният център Пампорово.Отново след няколко часа пътуване стигнахме и там.Беше много студено там, но красотата реваншираше всичко.Отседнахме в хотел "Екстрийм Пампорово".Починахме си малко и тъй като вече беше се свечерило слезнахме в ресторанта да вечеряме.Така мина съботния ден.
    Неделната сутрин ние се качихме на лифта.Отгоре се виждаше всичко.Беше прекрасно.Бялата покривка бе покрила всичко наоколо, слънцето закачливо се показваше и с лъчите си сякаш галеше всичко наоколо.Разбира се, реших да се спусна и ски, но неможах поради две причини:едната е, че беше много студено, а втората че изобщо неможех да карам и така след многобройни опити и падания най-накрая се отказах.
    Понеделник отмина много бързо сякаш отлетя напред във времето.
    Ето, че доиде денят преди да тръгнвм вторник.Ние решихме да отидем на излед за да запомним всички хубави картини.Горите бяха обсипани с диви животни сред тях и много катерички, които най-много ми харесаха.Когато се върнахме бяхме много изморени.Събрахме си багажа и легнахме да си починем.
    На другата сутрин ние си тръгнахме към родният ми град Раднево.
    От тези екскурзии разбрах, че България е една,уникална,единственна.Заслужава си да посетиш всяко катче, всяко местенце от нашата страна.България отстъпва по голямина на Америка,Русия и Канада, но е хиляди пъти по-красива и незабравима.Обичам я!

Добави във Facebook

АмфитеатърАмфитеатърКрасивата ни българияКрасивата ни българия

zorkata
2008-01-06 12:10:24
  Ei momi4e bravo! Nadqvam se nqkoga da se zapoznaem! 4estno kazano az mislq 4e ti trq da spe4eli6 za6toto sam pro4ela vsi4ki i sam obedena 4e samo ti si go pisala bez 4ujda pomo6t i enciklopedii 6toto kato gledam drugite 100% sa go kopirali pone polvinta ot nqkade! i DANO DA SPE4ELI6 nqkoq nagrada bravo

lidiq
2008-01-06 12:28:59
  Да ти наистина умееш да разказваш много добре.Аз съм госпожа по Български език и литература и лисля, че разказа ти е много хубав вазкрила си красотата на природата.Няма значение,ч е имап една две правописни грешки, но искрено се надявам да беше в моя клас ако си дете! Дано да спечелиш!Ако аз трябва да го оценя Ще бъде пълна 6.И съветвам журито да ти обърне вниманието защото виждам в теб хъс и изгряващ талант на България!Честито!

2008-01-06 13:56:53
  Защо само ми сваляте вота.Какво съм ви направила.Както аз съм, достойна да спечеля така и вие!Макарче не съм тук за пообедата, просто за да разкажа искам да помоля "admin" или журито да оцени справедлива защото ъук има много комплексари

niki_apostolov
2008-01-06 14:00:25
  Какво значи сваляте ми вота!Като не ми харесва колко да ти дам!Много ми е блудкав тоя разказ.

2008-01-06 14:01:12
  Еми като не харесваш по-добре не давай

niki_apostolov
2008-01-06 14:02:46
  Защо пък да не гласувам - за всички съм си дал вота.

2008-01-06 14:05:37
  Ми има и комплексари ми ако не ти харесва ми недей да даваш ако и ти имаше пътепис щеше ли да ти е хубаво да ти свалят вота

wave
2008-01-06 19:41:18
  И кое е по-интересното в този разказ? Пловдивският амфитеатър или хотел "Екстрийм Пампорово"?
  За родното си място споменаваш в едно изречение, колкото да кажеш от къде си!
  Не мрънкай, че ти се сваля рейтинга, а се постарай повече!

П.С. И не вярвай на "госпожата по български", че си изгряващ талант! :)))

presi_kb
2008-01-07 13:47:19
  а ве ей Ралито я не давай акъл на журито!Те не са толкова тъпи.Те си знаят работата.Работата им е нещо като мисия.И ако обичаш стига се прави на "все тъжното момиченце"-всички да ти дават оценка отличен,недей тез да ми ги обясняваш!Защото ако някой от твоите пътеписи не е хубав и хората гласуват за него с "ужасен" ги остави така да гласуват!Все едно ти си тука директорка сякаш едва ли не и само командориш-"Давайте ми отлични оценки"......И сякаш ще се разревеш...ако не ти дадат "отличен"...Остави хората намира,остави ги да си гласуват свободно!Щом толкова искаш голямата награда.....

2008-01-07 17:27:05
  Ам тебе като ти свалят вота добре ли ти е?

Всички полета са задължителни!
  Направете своят коментар:
   Подател:*
Код за оторизация

Изпрати на приятел  Разпечатай

[Назад] [Начало] [Горе]

Цитирането на материали от ОколоСвета.com е свободно
и става след посочване на източника им!

Раздели

Празнични пътувания
Конгресен туризъм
Пещерен туризъм

Изгодни резервации на самолетни билети до България
Цени на билети до България
Избрахме за вас...
Нашето предложение...

www.OkoloSveta.com - Пътепис | Европа | България | Уикенд | "Моят роден край България"
  Приятели: Idi.bg | Хотели | Bultourism.com | ЗаХотелите | Силистра Online | Казанлък.com | Online Калкулатори | Списание за туризъм | MyHoliday.bg | Сандански.org | БГсервизи.info
Спаси, дари на... Гласувайте за този сайт в БГ чарт Оказион за бебешки и детски стоки All Traveling Sites
 "3 мекс" EООД, 2007 - 2019. Всички права запазени!