dolu
05_01
05_03
  Начало  |  Новини  |  Тур оферти  |  Самолетни билети  |  Каталог  |  Книга за гости  |  Реклама  |  За сайта
      Понеделник, 21 Октомври 2019 г.
Континенти
  Книжарница:10
  Потребители:3788
Анкета
Доволни ли сте от състоянието на плажовете у нас?

По-скоро да

Пътепис
Флаг   България
   Пътеписи | Статии | Оферти | Форум | Галерия  | E-магазин

Боровец- едно невероятно място за почивка
  Публикуван от lastbg на 15 Април 2009 г.
  Този пътепис е прочетен 1382 пъти, рейтинг: 3.50

Добър ден на всички!
    Казвам се Пеньо Пенев и ще се включа с пътеписа ми за Боровец!

Бях там преди време с моето семейство през месец декември.Имахме резервация за три звезден хотел още октомври месец, защото по-ранното записване намалява разходите за спане.Лично аз, когато пристигнахме в курорта останах приятно изненадан от атмосферата в него. Имаше много туристи, невероятна природа и много сняг. След като се настанихме в хотела, решихме с моето семейство да се разкараме из комплекса. Облякохме се добре, въпреки че навън беше слънчево и за наше щастие нямаше вятър.

Kато цяло първата ни разходка беше много интересна и забавна. Заради заледените пътеки и улиците, на всички ни се наложи да паднем поне по веднъж. Имаше участатъци, които си бяха "стъкло". Добре, че нямаше сериозни последствия от тези приземявания, а само ни разсмяха от сърце. Обикаляхме по разни магазинчета, купихме си шейни, които приличат на лопатки. Децата си харесаха други шал и ръкавици. Правихме си семейни снимки. На много пъти ни се наложи да молим чужденци да ни снимат, които се оказаха много любезни. Въпреки че, извървяхме не толкова голямо разстояние всички се почувствахме изморени и решихме да седнем в някое заведение да си починем, и да направим следобеден обяд. Имахме малко труден избор в кой от всички ресторанти да седнем. След няколко минутно бродене напред-назад влезнахме в една много топла кръчма. Обстановката беше много приятна за окото – дървени маси и столове, камина, трофеи по стените, сервитьори с етно облекло и много други плюсове. Всички си поръчахме скара за основно ястие, а аз за предястие реших да опитам шкембе-чорба. Много се колебах преди да я опитам, защото никога преди това не бях ял такава супа. Но определено беше много вкусна. Хареса ми бързото обслужване и доброто отношение на персонала.

След като всички приключихме с похапването, се отправихме към хотела. Взехме си душ и след него наскачахме по леглата. Гледахме телевизия, играхме карти и към 22ч заспахме.

На другият ден станахме към 8:30, закусихме в хотела, оправихме се за зимни спортове и отидохме на пистата. Децата останаха много доволни. Многократно се спускаха със шейните, а ние със жена ми направихме едно спускане със ски. Не сме много добри, но при внимателно каране успяваме да финишираме в добро физическо състояние. В продължение на няколко часа бяхме на и около пистата. Времето беше хубаво и подходящо да си навън. Забавлявахме се много. В такива моменти човек разбира какво щастие е да имаш семейство.

Към 16ч се прибрахме по стаите – много изморени. Хапнахме малко плодове за сила и тонус и легнахме да спим.
    На следващият ден решихме да заменим ските със закрития лифт. Имаше големи опашки, но бяхме твърдо решили да чакаме, колкото е необходимо, за да се качим. След 30 минути някъде влезнахме в кабинката . Още със самото тръгване останах възхитен от невероятната природа. Тези грандиозни природни пейзажи ме заредиха с много положителна енергия и добро настроение.

След разходката с лифта отново хапнахме в същото заведение, което ни впечатли първия ден от почивката ни в Боровец. Останахме повече от час в него. Всички бяхме много превъзбудени от случилото се преди това. Говорихме си дълго и нашироко за величието на нашите планини. И така неусетно навън започна да се свечерява.
    Прибрахме се в хотела. Гледахме снимки. Играхме монополи и така докато не ни се приспа.
    В Боровец останахме още два дена, които също бяха много вълнуващи и интересни.
    С голяма тъга напуснахме курорта, но същевременно и с много хубави спомени.

Обещахме си пак да се върнем.

Като заключение на този пътепис мога да кажа на всички българи първо да опознаят добре България и нейните предимства и после да търсят разнообразие на почивките си в други страни.